Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Mailnotifieringar

Någon som bryr sig om detta? Tongue

Edit:

..och nu upptäckte jag en bugg till. Man kan tydligen inte länka till en kommentar som inte ligger på sida 1?

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

dps bild

Funkar inte här heller med mailnotifieringarna.

.
Denna länk verkar funka

http://www.linuxportalen.se/node/9575?page=1#comment-55827

dholms bild

Tack! Jag gillar att länken innehåller "page=1" när inlägger är på sidan 2. Smile

Allt för att förvilla fienden som min chef brukar säga.

-- Risen from the ashes of previous iterations

jonasbjorks bild

Klart vi bryr oss om det, men vi hinner inte med allt. Vi prioriterar sådant som är viktigt, och just mailnotifieringar är inte viktigt just nu. Alla buggar som är rapporterade efter uppgraderingen kommer åtgärdas, men det tar tid.

--

Telling modern Internet users to stop whining is like telling them to stop breathing — it seems unrealistic and inhumane. (P. Lutus)

--
Jag är grundare av och administratör på Linuxportalen. Kontakta mig om du har frågor, funderingar eller synpunkter kring Linuxportalen.se .

dholms bild

Det var ingen kritik utan mer en oro att ingen sett inlägget eftersom responsen var rätt låg och .. mailnotifieringarna inte fungerar. Wink

-- Risen from the ashes of previous iterations