Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Jag försöker hitta en knapp så att jag kan väcka mitt konto vid liv igen

Finns det?

Sen svarade jag på inaktiveringsmailet som kom from info@linuxportalen men där bara studsar det så jag mailade Jonas, men han verkar ha semester så jag hoppas att någon kan berätta för mig hur jag kan aktivera ett konto igen efter 6-månaders inaktivitet. Det står i mailet att man ska besöka LP igen.

Så nu har jag skapat ett nytt konto för att kunna få kontakt med er...

Tack på förhand,

M

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

jonasbjorks bild

Jag är inte på semester Smile Vad är det för användarnamn och vilken epostadress är den knuten till? Maila mig på jonas@trinix.se så skall jag ordna det åt dig.

--
Failure is not an option. It comes bundled with your windows installation.

--
Jag är grundare av och administratör på Linuxportalen. Kontakta mig om du har frågor, funderingar eller synpunkter kring Linuxportalen.se .

Ganskamärkligts bild

Du kan kolla din e-mail från 20/8 då jag mailade dig angående mitt konto efter att info-adressen studsat några gånger.

hskov2s bild

Hej Jonas,

Jag hade samma problem och skickade frågan till dig Jan 26, 2009 - inget svar...

Skickade en ny förfrågan idag.

Mvh.

Henrik

gorgo80s bild

Jag har med fått problem med inloggningen här på portalen, Jag var inaktiv och mitt konto blev sparrad. så nu när jag försökte väcka liv i kontot igen, så sade den att det var fel användarnamn och email-adress. skapade sedan ett nytt konto med detta användarnamnet och en annan email istället. Det jag undrar nu är om det går att väcka mitt gamla konto, eller om detta går att ändra detta kontot till det gamla nicknamet, mitt gamla kontonamn var Gorgo med epost gorgos@gmail.com, nu har jag roffe876@gmail.com istället

jonasbjorks bild

Skicka ett mail till jonas@trinix.se så hjälper jag dig.

--
Failure is not an option. It comes bundled with your windows installation.

--
Jag är grundare av och administratör på Linuxportalen. Kontakta mig om du har frågor, funderingar eller synpunkter kring Linuxportalen.se .

gorgo80s bild

Tack, har mailat dig Smile