Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Slackware 13 finns

för er som missat finns slackware 13 nu
www.slackware.com

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

Ciphers bild

Nedtankningen av 64-bitars har påbörjats.

----------------------------------------
Archlinux.se | jlug.se | munix.se

----------------------------------------
Archlinux.se | jlug.se | munix.se

Nu när man är hemma igen så blir det att upgradera alla burkar utan min egen laptop som alltid kör current Smile

benzins bild

Har inte provat Slackware sen 9.1 tror jag, ska nog ta och testa igen fast det får bli efter min hemresa till jkpg Smile

Då kommer du inte känna igen dig knappt då det är väldigt mycket som hänt sedan dess.

benzins bild

Tankar för fulla muggar Laughing out loud

Tänkte bara tipsa om en artikel där  Eric Hameleers intervjuvas om bla slackware64.

En rekomenderad läsning för den som gillar slackware eller bara är lite intresserad.

http://www.linux-mag.com/cache/7502/1.html

jnylins bild

Tack för länken! Mycket intressant läsning