Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Veckans Kadavro

Är det någon som har lust att ge sin tolkning av VK? Hur jag än försöker så misslyckas jag. Det rimligaste jag kommit fram till är att man skall undvika betaversioner av opensuse... kanske alla versioner för den delen! ;)

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

valdermans bild

Jag tror det har med Python att göra, utöver det har jag inte den blekaste.

--
あるユーモアのないアホのため、シグナチャーをカエルことにした。カエルさん

leochingkwakes bild

Ormen har överdoserat med Tiamin?

tux-svens bild

Det skulle bli Python 3.1 men det blev fel för Python svalde ett B istället för en 3:a!    Smile

---

Windows are for houses, Linux is for computers!

larsemils bild

och jag som trodde det hade något med företaget B-one att göra....

tux-svens bild

Jag tror. att han åt en fisk-panETT och inte hade räknat med B:n!!  Smile

Det gäller inte bara ormar, vi mår väl alla dåligt när vi får ben  i oss?? 

---

valdermans bild

Låt mig gissa, du är Göteborgare? ;)

--
あるユーモアのないアホのため、シグナチャーをカエルことにした。カエルさん

tux-svens bild

Nix, det var både fel och ogenomtänkt.  Jag är Skaraborgare.   Smile

---

kimjohanssons bild

Python sväljer glatt både integer o strängar eftersom man inte behöver typdeklarera varibler, men det kanske var ett större problem förr? 

Aaah, där ser man!

Där fick jag för att jag sitter i Java. Kunskapslös är lika med humorlös! Smile

jonasbjorks bild

Hur går det för Perry? Senast jag såg till honom var han olyckligt kär i en flicka. Hur gick det sedan?

--
Jag är grundare av och administratör på Linuxportalen. Kontakta mig om du har frågor, funderingar eller synpunkter kring Linuxportalen.se .