Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

FoxLingo

När jag ansluter till internet så får firefox kortslutning, den startar om varje sekund, har hittat felet FoxLingo får inte vara aktiverad vid start, är det någon som vet varför?

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

LAltinells bild

Ta ett djupt andetag och andas långsamt ut! Smile

Jag antar att du sitter på en linuxburk. Vilken dist använder du? Vilken version av Firefox? Version av FoxLingo?

Kan du förklara lite mer utförligt om vad som faktiskt händer och när?

Kjell1s bild

Hej

Jag kör Ubuntu 9.10 och Windows olika partitioner.

Version Firefox 3.5.6, Foxlingo 2.5.2 Endast Ubuntu

Jag måste logga in för att komma ut på internet, då måste Foxlingo vara avstängd annars går det inte att ansluta eftersom Firefox startar och avslutar hur många gånger som helst.När datorn är ansluten kan FoxLingo vara aktiverad,stänga av och på Firefox går bra?

MVH KJELL

hoths bild

Om Foxlingo kränglar för dig, varvör inte bara avinstallera den? Behöver du den verkligen? Googlade och fick upp något om automatöversättare, är det den? Automatisk översättning brukar väl sällan bli bra, eller? 

----
Linux växer snabbast!