Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Mail om nya inlägg

Nåt har blivit fel (med Drupal-konfigurationen?). Förut blev jag alltid varskodd via email när någon postat ett nytt inlägg i en tråd där jag själv varit aktiv. Nu sker det bara sporadiskt. Rentav slumpvis verkar det som.

Någon som upplever samma sak?

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

ein.anderssons bild

det har väl inte fungerat på flera månader, iaf minst ett halvår

Denna text får användas enligt CCommons BY-ND 2.5 med undantag från att den inte får kopieras, sändas eller distribueras utan att informera mig

tux-svens bild

Yes Exton, mail om nya inlägg har i det närmaste upphört. Har bara kommit sporadiskt som du säger.  

---

Windows are for houses, Linux is for computers!

extons bild

Ok, men det är ju inte alls bra. Borde någon admin åtgärda, eftersom frågor m m i olika trådar riskerar att bli obesvarade.

LINUX.EXTON.NET

tux-svens bild

Vi får väl betrakta det som att den här tråden är en slags felrapport?  Admin kanske har fullt upp med indenteringsproblematiken just nu? Wink

Det är trots allt endast frivilliga krafter som på sin fria tid försöker hålla ordning på tekniken här på LP. Jag är tacksam för deras insatser, även om det skulle återstå en eller annan brist. Smile

---

Windows are for houses, Linux is for computers!

IngeSvs bild

Gäller detta skickade meddelanden också?