Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

[FÖR SENT!] gratis Comviq Surf 3G dagskod

Har en kod för en dags surf med Comviq Surf 3G, värde 29 kr. Gäller till den 19 maj och måste alltså aktiveras innan dess.

Kommer inte att utnyttja dagssurfen själv... nån som kan hjälpa mig att se till att koden inte brinner inne och att Comviq/Tele2 får jobba lite?

Först till kvarn...

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

Lyfangs bild

Comviq Surf har min mor, så jag skulle kunna ta emot dagskoden och ge den till henne om ingen annan är intresserad.

mlanttos bild

Skickad som PM till din användarprofil.

Lyfangs bild

Koden är ledig!

Ringde och hörde att hon hade laddat sitt abonnemang igår, med månadssurf. Jag har inget behöv och lovar att inte använda koden. Jag undrar om någon annan härifrån kan vara vänlig och ta emot koden.

Lyfangs bild

Om Comviq Surf abonnemanget blev laddat med månadssurf, vad händer om man skulle ladda det med dagssurf på månadssurf?

Edit: för sent.