Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Minneskort till NikonD90

Tjena

Jag har nyligen köpt Nikon D90. Undrar om ni tycker jag ska köra med minneskortet som jag fick till eller om jag ska köpa ett snabbare? Eller vad tycker ni? Vilket ska jag köpa? Kommer jag märka någon skillnad om jag köper ett snabbare? Det jag fick är ett Transcend 4GB ca 6-7Mb/s

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

laves bild

Det är bra att ha två ändå så köp ett snabbare också så kan du själv se om du märker någon skillnad.

Sedan en personlig reflektion: Om du nu anstränger dig att registrera dig på ett forum enbart för att ställa en fotofråga varför väljer du då ett operativsystemsforum och inte t ex http://www.fotosidan.se/forum/ som jag antar kommer ge dig många mycket bättre svar?

Gästjags bild

Tjena!

jag har hört om det forumet och har även varit där, men det gick inte att registrera mig (jag försökte med länken jag fick, med det blev ngt konstigt fel). jag gjorde även inlägg på pixbox.se, men ingen svarade. Sad så, jag vill  tacka dig mycket. kanske vet du ngt annat forum där jag kan försöka få svar? tack i alla fall

laves bild

Vet inte varför du misslyckades med att registrera dig där men sökfunktionen funkar och din fråga känns inte helt unik. Kolla t ex http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=122626

Gästjags bild

Ok. Tack så mycket. ska kolla nu Smile