Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

m.linuxportalen.se

Vad har hänt med m.linuxportalen.se ?

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

mindlights bild

Frågan är väl snarare: Vad har hänt med *.linuxportalen.se? :)

---------------------------
Q: What is the difference between Bill Gates and Batman?
A: Batman beat the penguin...

Det är sant och något jag funderat på.

Jag har ingen aning om vem som är ansvarig och känner ingen drivande kraft bakom LP längre.

Känns nästan som att LP endast fick serverplats och sakta dör ut.

Men m.linuxportalen.se fungerade till för några veckor sedan men vet inte var man kan felrapportera längre.

Och jag vet inte ens om någon ansvarig läser på LP.

hnos bild

linuxportalen håller på och flyttar, och det kan vara lite störningar under tiden.

Mellan vad flyttar den?

När beräknas flytten vara helt klar?

Fortfarande ingen m.linuxportalen.se

Vila i frid  m.linuxportalen.se 2009-2010