Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

Hur svarar man på en tråd?

Hej, Markus heter jag och är ny här, nu till mitt problem:

Jag har letat och letat men kan inte hitta ett sätt att svara i en tråd.

Kanske jag som är blind men jag letade över 2 minuter i alla fall.

Kan någon visa med en screen eller liknande hur man svarar i en tråd?

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

forgs bild

Jag tror jag hittade rätt nu, men det var inte så konstigt att jag inte hittade i originaltråden då samma länk inte fanns där.

När jag gick ur tråden så såg jag denna bild framför tråden:

Antar att det betyder att det är en låst tråd?

Mycket förvirrande Tongue

/* no comments */

FoHs bild

Jag tror det är så att allt för gamla trådar på Linuxportalen låses. Inte helt säker av vilken anledning.

jonasbjorks bild

Det är korrekt. En gång i tiden började gamla inlägg dyka upp och vi tyckte att trådarna skulle låsas efter en viss tid. Tror att det är 90 dagar. Det finns ju inget som hindrar att man skapar ett nytt inlägg med en referens (länk) till den gamla tråden.

--
Jag är grundare av och administratör på Linuxportalen. Kontakta mig om du har frågor, funderingar eller synpunkter kring Linuxportalen.se .