Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

wiki.linuxportalen.se nere

Hej!

Jag kollade wikin, kan inte ansluta till http://wiki.linuxportalen.se/ och det verkar som om wikin har varit nere länge. Wikin innehåller bra information.

/ Lyfang

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

Idag sökte jag information som jag själv skrivit in i wiki men då sidan är nere så hittade jag den inte.

Vad händer med wikin?

Eller ska vi se kunskapsbanken i våran wiki som förlorad Sad

Om wiki informationen är borta så kommer jag lämna linuxportalen då jag inte litar på att kunskapen vi samlat här finns kvar.

Och om informationen inte finns kvar så ser jag inte längre meningen med LP.

Detta är ett hårt inlägg men jag menar allvar och utan våra profiler på lp (jag räknar mig själv dit) så kommer lp att dö Sad

Hade jag vetat att wikin skulle försvinna så hade jag aldrig stöttat den någonsin.

finner detta otroligt sorligt då jag vet vilken information den innehar.

Lyfangs bild

+1, håller med!

fredrikperssons bild

Japp det är trist, vi var ju några styken som skrev riktigt djupgående artiklar. Tur jag har lokala kopior på allt jag skrev.

//Fredrik Persson

extons bild

Jag föreslår att du kontaktar Jonas Björk angående detta.

LINUX.EXTON.NET